divendres, 14 de novembre del 2014

PARC DE SANT SALVADOR - SANTA COLOMA DE FARNERS



I aquest neguit que em volta i em revolta quan fa dies que  no et tinc  a les mans. Et sé inquiet el cor de vidre bategant dins la teva carcassa de plàstic i ferralla.  Tu també m’enyores, ho noto, anheles l’escalfor del meu cos quan et duc penjada sobre el pit, batec constant quan miro a través teu i tot és una mica millor, més bell, absolutament immortal gràcies a tu, a mi. Avui plegades hem robat moment precisos, miracles que ja mai més seran, i quan van ser, són ja, nostres per sempre.  












3 comentaris:

Cinto soler ha dit...

Buffffffff genial ja saps no soc gota lector esta tan be la teva expresió com les fotos una abraçada i que podem sortir moltes vegades mes !!

Llopdelblues ha dit...

Bon dia Anna,
Ahir vaig publicar en el meu Tumblr unes fotos teves del Parc de Sant Salvador de Santa Coloma de Farners, avui m’he donat que cal demanar permis per fer-ho, si no et sembla be les treure. El meu tumblr http://elpaisdellop.tumblr.com/
té com a finalitat donar a coneixa el nostre país a les xarxes socials.

Salutacions

Josep Balius Planellas ha dit...

Magnífic reportatge Anna, la llum, la perspectiva, l'enquadrament..., tot molt ben harmonitzat. Una abraçada i endavant.